Magyarország:

      • 9,999 Ft-ig a szállítási költség 1,000 Ft.
      • 10,000 Ft-tól a kiszállítás ingyenes az ország egész területén, mindenféle megkötés nélkül!

 

A házhoz szállítást a GLS futárszolgálat végzi. (Bankkártyás fizetés már a GLS futárnál is!)

Utánvétes rendelés esetén a GLS futárnak kell kifizetni a rendelés ellenértékét

A megrendelt termékeket 24-72 órán belül küldjük.

 

Fizetési Lehetőségek:

    • Utánvét (ebben az esetben az átvételkor kell fizetni a futárnak, kényelmes, gyors!)
    • Bankkártyás fizetés már a GLS futárnál is!
      A GLS Hungary Magyarországon bevezette a bankkártyás fizetést.
      Így most már bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül.
      Bankkártyás fizetés előnyei:
          -Biztonságos fizetési mód
          -Több fizetési alternatívát kínálhat megrendelőinek
          -Nem gond, ha nincs elég készpénz a Címzettnél, hiszen már bankkártyával is fizethet
          -Készpénz kímélő megoldás
          -Sikeres csomagátadás
      RENDELJEN WEBÁRUHÁZUNKBAN UTÁNVÉTTEL ÉS FIZESSEN BANKKÁRTYÁVAL A FUTÁRNÁL!
    • Előre utalás (ugyan úgy futár szállítja, de a fizetés előre, banki átutalással történik, a szállítás az utalási idővel tolódik)
    • Személyes átvétel (soproni üzletünkben)

 

Vásárlási feltételek:

    • A megfelelően elküldött rendelés után egy visszaigazoló e-mailt küldünk amit kérünk hogy ellenőrizzen le! Rendelésével kapcsolatban telefonon is egyeztetünk önnel, várható csomag érkezésről és az esetleges raktár hiányról.
    • A szállítás közben történő esetleges csomag sérülésekért a Zala Brill Kft. felelősséget nem vállal! Az árink forintban értendőek,és 27% áfát tartalmazzák.
    •  

Jótállás, garanciális információk.

A Zala Brill Kft. által a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre az alábbi garanciális feltételek érvényesek:

1. A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 6 vagy 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a Zala Brill Kft. Kft. üzletében tud érvényesíteni számla vagy blokk felmutatása esetén. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10kg-ot.

2. A jótállási jogokat a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó a gazdasági, szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy –Ptk. 685.§ d pont)

3. Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számla vagy blokk), úgy a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet 2.§ alapján.

4. A jótállási idő a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre fogyasztó részére történő átadás vagy üzembe helyezésre kötelezett termék esetén az üzembe helyezés napjával kezdődik.

5. A készülék meghibásodása esetén a készüléket minden esetben a Zala Brill Kft. (telephely: 9400 Sopron Várkerület 74.) címre kell beszállítani.

6. Ha a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikk a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül meghibásodott a Zala Brill Kft. Kft. a fogyasztó kívánságára köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból keletkezett.

7. Jótállási igény nem érvényesíthető:
a) A rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, nem szakszerű beüzemelés, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.
b) Karbantartási-tisztítási munkák esetén.
c) Nem a Zala Brill Kft. Kft. szerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.
d) A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.
e) Amennyiben a gyári szám vagy a zárjegy rongált, hiányos vagy módosított.

8. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe.

9. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

10. Jótállásra, szavatosságra vonatkozó szabályok, rendeletek: 151/2003. (IX.22) Korm. Rendelet, Ptk. 685.§ e) pont: Ptk. 305.§-311/A-ig; 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet.
Korm. r
4. §(1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtás esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3.§ szerint tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(5) Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.

11. Amennyiben a készüléket 15 napon belül a Zala Brill Kft. nem tudja javítani, úgy csere kérhető!

Kérjük tisztelt Vásárlóinkat, hogy
- mindig őrizzék meg a fizetési bizonylatot is
- a készülékek használatba vétele előtt feltétlenül olvassa el a kezelési útmutatókat!